Často kladené dotazy

V pokynech společnosti Yakima se píše, že mám svůj nákup registrovat online za účelem zajištění záruky, ale nemohu to na vaší webové stránce najít. Kde to je a co mám dělat?

V současné době nevyžadujeme, aby zákazníci svůj nákup registrovali online (to platí pouze pro zákazníky v USA). Pro případ uplatňování záruky si laskavě uchovejte kopii potvrzení o nákupu.

Potřebuji náhradní klíče. Kde je mohu získat?

Náhradní klíče lze objednat prostřednictvím libovolného z našich prodejců Yakima pomocí čísla dílu 8872 následovaného třímístným číslem klíče. Pokud číslo klíče nevíte, kontaktujte některý z našich značkových obchodů, kde mohou s pomocí univerzálního klíče určit, jaký klíč potřebujete. Doporučujeme zapsat si číslo klíče při nákupu výrobku Yakima do návodu k obsluze vozidla.

Potřebuji náhradní díly! Kde je mohu koupit?

Náhradní díly lze objednat prostřednictvím kteréhokoli z našich prodejců. Širokou škálu běžně požadovaných částí držíme skladem, ale některé musejí být dodány ze zámoří.

Mohu nakoupit přímo od vás?

Jsme velkoobchod, a koncovým uživatelům přímo neprodáváme. Pokud se z jakéhokoliv důvodu nemůžete obrátit na některého z našich prodejců, ochotně vám pomohou naši online prodejci. Podrobnosti vám sdělí v místní prodejně – vyhledat ji můžete pomocí nástroje Vyhledávač prodejců. Nebo se obraťte na náš zákaznický servis na čísle +31 2080 81425.

Obchody říkají, že u nich koupit nemůžu. Kde jinde mohu sehnat potřebné díly?

Někteří obchodníci nemusí znát (nebo mít skladem) kompletní sortiment, který jim můžeme dodat. Pokud vám z nějakého důvodu nedokáží pomoci, požádejte je, aby nás vaším jménem kontaktovali, a my jim pomůžeme získat správné díly, které potřebujete.

Chci uplatnit záruku, co mám dělat?

Chcete-li uplatnit záruku, vraťte výrobek na místo nákupu s přiložením účtenky a prodejce se s námi spojí za účelem co nejrychlejšího vyřízení záležitost.

Za jak dlouho dostanu díly, když si je objednávám dnes?

V závislosti na vaší poloze bychom to měli zvládnout do 5 pracovních dnů.

Je Yakima USA vaším ústředím?

Yakima USA je nezávislá společnost a není naším ústředím. Naše sídlo se nachází v Nieuwegeinu v Nizozemsku. Všechny dotazy byste však měli směrovat přímo na místního prodejce/distributora prostřednictvím nástroje Vyhledávač prodejců nebo se obraťte na zákaznický servis na čísle +31 2080 81425.

Máte nějaká videa s ukázkami, jak fungují vaše výrobky?

Ano, podívejte se do sekce videí našich webových stránek a získejte více informací o našich výrobcích zde.

Mohu na svůj nosič umístit střešní stan?

Ne všechny typy střešních nosičů jsou k tomuto účelu vhodné. Zde je několik věcí, které potřebujete vědět. Obecně platí, že střešní stan lze upevnit na příčníky s pevnými montážními body, upevněné na továrních podélnících nebo na patkách umístěných v kolejnicích. Nedoporučujeme používat upevnění ve stylu svorek nebo podélníky specificky neurčené pro dané vozidlo. Při montáži a použití střešního stanu je NEZBYTNÉ pochopit a dodržet tyto podmínky:

  • Při jízdě na otevřené cestě nikdy nesmí dojít k překročení maximálního přípustného zatížení střechy vozidla s uvážením celkové hmotnosti veškerého vybavení umístěného na střeše, včetně střešního stanu a nosiče. Při jízdě v terénu by maximální zatížení střechy mělo být poníženo o 30 %. Při stání by celková hmotnost používaného stanu (tj. vlastní hmotnost stanu plus všichni ubytovaní) nikdy neměla překročit dvojnásobek maximálního zatížení střechy vozidla nebo střešního nosiče.
  • Zatížení by mělo být na nosnících vždy rovnoměrně rozloženo, aniž by docházelo ke koncentraci hmotnosti na některém konci.